Innan läggis

Jag är så trött så det känns som om ögonen snurrar flera varv.
Ska faktiskt gå och lägga mig tidigt idag :) Skönt!


I morse åkte Hampus tillbaka till Oslo. Killen han åker med i vanliga fall har gått och dragit på sig luftrörskatarr (Krya på han!) och han blir därför hemma i Sverige resten av veckan.
Igår lyckades jag hitta en lastbilschaufför som kör till Oslo varannan dag och Hampus fick lifta med honom tillbaka till Norge. 13 timmar tog det för dem att komma dit, det finns ju en anledning till varför det heter just last-bil , chaffisen skulle runt i hela Dalarna och lasta först och främst :)



Idag har jag skottat min framsida 3 gånger, det har snöat konstant sen jag vet inte ens när. Länge är det i alla fall. Jag som sitter här och längtar till våren. Men det härliga med vintern i Dalarna är att det är så underbart vackert, från mitten på februari är det mycket ofta solsken och solsken innebär ofta fågelkvitter och massa gott humör!
We like!

Har hunnit med en runda hos syster J med familj och dom är så gulliga och bjuder på middag som vanligt, det blev Elias favorit - Korv stroganoff, det åt vi hemma igår med , men Elias tyckte ju det var hur lyllos som helst. Den unge prinsen är hel förälskad i allt som har med korv att göra. Ja, han hade nog kunnat leva på korv den ungen - rå som tillagad.

Nu är det läggdags för moi, klockan är 22:05 och jag gissar att jag sover inom 15 minuter, då tar det mig 10 minuter att göra mig färdig för bingen också ;)


God natt allesammen!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: