Men?

60 st fler besökare än vanligt igår och bara EN kommentar? Vad är detta för stil? :)

Elias är på dagis, jag försöker fortfarande lösa folkhälsokunskapen och sneglar på vakna med the voice.
Ska snart åka till gymmet, börjar bli röksugen. Försöker att bara röka en enda på morgonen för det känns som om jag orkar mycket mer på gymmet då. Kanske inbillning, men det verkar funka ändå.

Idag är det bara -5 grader, skönt! Men däremot snöar det nu igen :( Hur mycket ska det komma egentligen??
Sen är "dom" skit dåliga på att skotta och att försöka skjuta vagnen framför sig i flera dm snö är ingen kul upplevelse.
Har provat med pulka, men Elias kastar sig ur den, ett sånt där riktigt Mac Gyver kast, och sen vill han gå själv vilket gör att det tar typ en halvtimme att komma till dagis.
Gångvägen skottas iaf, men det är det väl säkert kommunen som har hand om och dom kan ju i vissa fall vara lite snabbare på saker och ting.
Trodde helt klart jag o Elias skulle bli överkörda av den där stooora gula traktorn idag, Elias blev ju så klart skit lycklig när traktorn var 1 meter ifrån honom, men jag blev rädd! Usch för stora traktorer och lastbilar!


Ha det gott idag!


2010-02-09 @ 12:47:16
Blogg: http://louko.net

Hejsan!

Jag tycker inte om snön alls! Längtar som fasen till smmaren.

Tyckte synd om dig i morse då jag såg dig komma gåendes med barnvagnen i all denna snö.

Kan man inte sätta medar på vagnen tro? Eller skidor!

Hoppas allt är bra emd dig och Elias. Jerry tycker om Elias jätte mycket. Kanske du har märkt då du hämat på dagis..hehe

Kram Nanne

Nanne
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: