Rättvik

Det blev Classic winter day i Rättvik igår. Hade verkligen kunnat tänka mig en hel dag där om det bara varit fint väder, det tok-snöade, blåste som aldrig förr och -15 grader. Härligt! Elias var nerpackad i vagnen med ullskinn, åkpåse och filt + massa kläder, han stormtrivdes och tyckte minsann detta var paradiset. Jag tokfrös och efter en timme kände jag inte av många kroppsdelar och frågade Elias lite snällt om vi inte skulle åka hem, svaret blev "NEEEJ!"
Okej... vi stannade ungefär 40 minuter till sen bestämde jag att nu åker vi hem.
Elias blev jätte ledsen och mitt samvete spökade lite, men jag klarade inte av det mer.

Jag tog en bild, jag frös så mycket att jag inte ens ville ta upp telefonen och fota! :)

Väl hemma så tog vi oss ett varmt bad och sen slängde vi i oss varsin korv med bröd.

På kvällen blev det mys och Elias bjöd in 2 av sina gosedjur, matade dem med godis och la dom fint på en filt på golvet

Elias matar sin gosekanin med ahlgrens bilar.

Idag är en riktigt innesittar dag, börjar tröttna på det nu känner jag. Blåser, snöar och är ruskigt kallt.


Hoppas ni haft en bra helg!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: