Stört förälskad!

Jag fullkomligt älskar denna hemsida. Jag har inte varit inne på sidan på snart ett år och hade nästan (NÄSTAN) glömt bort att den fanns. Men nu kanske inte alla tycker att den är så underbar som jag vill beskriva den, men gillar du att baka så är detta den absolut ultimata hemsidan.
Det finns ALLT och lite där till som har med bakning att göra. Sånt som man kanske inte ens visste fanns.


KAKBURKEN
 
Jag har varit på en liten shoppingtur idag på deras hemsida.
Ska baka fina cupcakes till min födelsedag! :)



Vilken rysning det gick genom min kropp nu... Min födelsedag... Längtar väl inte precis.


Nu ska jag återgå till mitt studerande!







2010-02-17 @ 18:06:45
Blogg: http://liasmamma.blogg.se/

när fyller du år? kram

marlene
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: