1 vecka

Har nu klarat en hel vecka utan coca-cola . SJU DAGAR!! Kan knappt tro på att jag varit så här duktig :).
Började med herbalife söndagen den 3:e januari, det har alltså inte gått mer än 4 dagar.
Mitt tålamod får inte svika mig denna gången, känner mig aningen lättare än jag gjort tidigare och jag har faktiskt bara ställt mig på vågen 2 gånger på dessa 4 dagar, mycket bra för att vara jag! Minus 1,5 kg. Det är väl okej för så kort tid?
Men ikväll... Är så grymt sugen på rostad smörgås med kokt ägg! Men nej, jag tog kvällens sista drink och nu får det vara bra. Dricker blaskigt te och försöker inbilla mig att jag blir mätt på det. I vanliga fall brukar jag ploppa ner 2-3 sockerbitar i mitt te. MMMmm. Dock har jag slutat med det också!
Huvudvärken och den ständiga hungern har försvunnit och jag känner mig nöjd.
Bara den inte kommer tillbaka nu, den där hungern.

Barnet somnade så sent som kvart över nio ikväll. Men det var mitt eget fel. Han tycker det är så roligt att vara med och träna och dansa till musiken, så det fick han så klart. Sen satte vi oss i badet och hade vattenkrig så hela badrummet var översvämmat och så var klockan helt plötsligt halv nio, den vanliga tiden han brukar lägga sig när det är lediga dagar. Så skulle det torkas, busas, hitta pyjamas och varje kväll är likadant. Ett evigt letande efter denna snutten, det roliga är att han verkligen går runt och ropar efter den! :) Och på nåt konstigt vis har han lyckats slarva bort 3 nappar idag, fastän jag bara sett att han använt en i morse + den han hade under förmiddagsnapen. Rotade i den hemliga napp-skålen, men där fanns det ingen som dög åt den lille mannen.
Trots att han fick välja själv, han skulle minsann ha en av de som var försvunna. Jag sprang upp och ner och letade. Tillslut, i hans riddartält under en filt fann jag en napp!
Ja, här hann det ju gå en halvtimme till.

 


Pratade precis med Hampus och väglaget är jätte dåligt, så jag får hålla mig vaken minst 1,5 timme till. Jaja :)



Nu tror jag det var allt för idag.

Ha en bra fortsatt kväll!
God natt.

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: