Avslutar dagen

Avslutar dagen med ett litet blogg inlägg.

Har verkligen haft saker att göra hela dagen , i love it ! :)

I morse gjorde jag färdigt ett arbete i skolan, sen åkte jag med Candace till frissan och därefter var vi på "vi på hörnet" och käkade lunch. Det var inte igår och idag hade vi sån tur att de serverade tacobuffé, det var det godaste jag ätit på lääänge.
Jag hjärta tacos!


Sötaste Amerikanen!

Sen var det dags att hämta lilleplutt på dagis, när vi kom hem var det i vanlig ordning pippi långstrump och en smörgås som gällde.
Sen satte vi oss och byggde med lera.

Play-doh lera


Nu ikväll blev det promenix med Elias, Candace och Tindra. Så skönt med en kvällsrunda.

Happy Happy :)

Nu ska jag börja med en ny uppgift i skolan gällande Arbetsmiljö och säkerhet. Wihoo...

Det blir väldigt tidigt i säng ikväll, är mega trött !


Imorgon kväll kommer nog Hampus på besök.


Trevlig helg!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: