Då var det helg igen

Och fortfarande lika kallt inomhus.
Ringde Morastrand senast igår och visst de skulle komma... Men ingen dök upp.
Kollade upp om det fanns något journummer, då står det följande:
"Utanför Felanmälans kontorstider vänligen ring SOS Alarm telefon 023-711450" 
Nej, jag vill inte ringa sos alarm för att de ska komma hit och fixa värme.


BRRRRRR !!


Igår tog vi en sväng ner på stan, både jag och Hampus hade bankärenden och så skulle det kikas i affärer. Jag fyndade faktiskt ett par nya UGG:s för 100 spänn! :)  Jaa jag vet UGG:s är ute, men det skiter jag i !

På kvällen lagade jag fläskfilé med en underbart god sås som min mamma gjorde en gång och eftersom jag undviker allt som potatis, pasta och ris så gjorde jag wookgrönsaker till mig, en härligt god grönsallad och vitlöksstekta champinjoner. MMMmmm !
Sås äter jag ju inte heller egentligen, men jag lyxade till det när det var fredag och allt ;)




Idag har också varit så där obehagligt kallt ute, då kan man inte göra mycket annat än att sitta inne och titta på Pippi Långstrump.
Vi har varit borta hos Malin och Mats en stund idag. Jaa jag fick snusa mer bebis! :D
Hade köpt kläder till lille Alfons.
Har även hunnit med en vända hos Candace, Krister och bebisen i magen för att låna två filmer :)


Hoppas på liiite varmare snart, så att man kan öppna ytterdörren utan att hela ansiktet ska frysa till is.


Klä på er där ute! :)

Kram Emma


2010-01-09 @ 21:15:14
Blogg:

Duktig du är med maten snygging!

Candys!
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: