Deal

Det blev en del tjaffs mellan mig, hyregästföreningen och morastrand.
Till slut "vann" vi , fast man kan samtidigt säga att vi förlorade.
Hyresgästföreningen gjorde en uträkning på vad jag skulle ha i ersättning per dag sen jag felanmälde, det skulle hamna på cirka 2500 :- . Morastrand vägrade gå med på det och vi hamnade till slut på 1500:- , men jag är nöjd med det, huvudsaken är att vi har fått värme här hemma.
Men enligt mig skulle de ha betalat elen jag fått använda i onödan också. Så som att jag har fått ha spisplattor och ugn igång nästan hela dagarna.
Morastrand hotade med att dra in ombudsman och advokat om vi inte la oss vid 1500:- och det var det inte värt.

Nu ska jag och Elias gå till tvättstugan, sen är det läggis för lille mister.


Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: