Fisk + ägg = Så sant

Idag har jag o Elias äntligen varit och köpt oss en ny dammsugare, den kostade en del men nu får vi nog åtminstone räkna med att den håller.

När vi kom hem lagade jag kokt torsk med äggsås och potatis. Ägg och fisk är verkligen som gjorda för varann, jesus vad gott det blir!
Men potatisen fick förstås Elias hålla för sig själv, för min del blev det bara fisk, ärtor och tomat.

Jag lyckades få bort yrseln i morse och kunde sticka och träna efter att jag gjort dagens skoluppgifter. Skönt! Men jag var nog lite slö och tränade bara 40 minuter.

Imorgon har jag massvis att göra, hoppas inte att Elias blir med förkyld så pass att han måste stanna hemma från dagis.
Han hade varit lite ledsen och velat bli buren idag och jo tack det märktes hemma också, fast han brukar inte vara på nåt toppen humör när han kommer hem hur som helst.


Nu inväntas Andra Avenyn, kunde som vanligt inte hålla mig vaken när det var läggis för Elias, får sån ångest när jag vaknar 30-45 minuter senare. Arrgh! Tycker jag kämpar så för att inte ögonlocken ska släppas ner.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kram Emma


2010-01-27 @ 16:48:57
Blogg: http://www.lisslo.blogspot.com

Visst är det mycket roligare att damsuga med en bra damsugare?!! Med vår nya kan man damsuga hela lägenheten utan att byta kontakt en enda gång. Plus att Alfons inte vaknar när man damsuger nära honom =)

Jag missade början av Andra Avenyn igår, kan aldrig komma ihåg vilken dag eller tid den går. Tur att man kan se den på svt Play =) Grym serie som tyvärr går på sin sista säsong!Vem tror du va våldtäktsmannen?

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: