Inte vad jag väntat mig

Känns inte alls som jag väntat mig att det skulle kännas att flytta hit.
Nu ska jag försöka att inte vara så negativ, men nu har det gått så lång tid som 6 månader och jag tycker inte det blir någon skillnad. Som jag gått och längtat i flera år på att få komma tillbaka, men nej, det fattas någonting och jag kan inte riktigt svara på vad.
Guldet och de gröna skogarna fanns inte alls här...

Jag tror jag har någon typ av januari-svacka.

Vad ska jag göra till hösten när jag är färdig med utbildningen? Ska jag läsa vidare?
Vad vill jag bli? Var vill jag bo?
Tankarna snurrar som en snabb karusell och jag blir nästan yr i huvudet på riktigt.


Nu ska jag bädda ner mig under mitt varma duntäcke, lyssna på världens underbaraste unge som snarkar som ljuv musik och så ska jag titta på en film. "Flirting with forty" .


God natt på er!

Kramar Emma







Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: