Kall söndag

Lika kallt som vanligt kan man väl säga nu?
Imorgon blir det andra bullar. Ska ringa hyresvärden samma minut dom öppnar. Vi kan inte leva i denna kyla!



Idag bestämde vi oss för att åka till "Lekkompaniet" , kom på det ganska så sent, men vi fick vara där lite mer än en timme och det räckte gott och väl för mamma o pappa kan jag tala om!
Det kallar jag motion :)
Jag ber om ursäkt för hel kassa bilder, men min mobilkamera tål inte att sakerna/personerna man tar bild på rör sig och försök själv att få en kille på 1.5 år att stå stilla här inne! ;)







Imorgon är det dagis och skola som gäller igen. Hoppas jag kan lämna iväg Elias utan konsekvenser denna gång.

Ikväll åker Hampus tillbaka. Helgen har gått fort och sällskap är aldrig dumt!

Nu ska jag kika på "En annan del av Köping"


Ha det fin fint!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: