Köld-chock

Det pratas om att det ska bli så mycket som 40 minus grader, men det hoppas jag verkligen inte! Idag har det var nästan -30 och i morse när vi steg upp var det 7 grader varmt på min nedre våning. Härligt... Inte! Packa på sig kläder var det som gällde.
Mamma tipsade om att lägga filtar vid ytterdörren och altandörren så att det inte drar in så mycket kall-luft medans jag väntar på ultra snabba hyresvärdar som ska komma och täta.
Nu är det åtminstone 15 grader inne, men det känns fortfarande inte tillräckligt.
Har haft spis och ugn igång nästan hela dagen för att få lite mer värme.
Funkar si så där...


Idag har jag och Elias varit till Malin och Mats och deras lilla Alfons som är 1 vecka gammal. Det var nog den sötaste lilla bebis jag sett! Han väger ett halvt kilo mer än Elias gjorde när han var så gammal, men nej Elias kan omöjligt ha varit så liten?! Han sprang omkring och busade i vanlig ordning, upp och ner i soffan och ett tag kändes det som om han var i taket och sprang omkring.
Snacka om att få bebis-sjukan!!


Min pyttelilla Elias


Frys nu inte ihjäl!

Kramar Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: