öh öh öh god morgon

Som vanligt på en måndag morgon ringer väckarklockan 7:03 , den andra 07:06 och den tredje 07:08, och den fjärde ..... bla bla jag kan hålla på i en evighet.
Jag drömde att klockorna skulle stängas av på en avlång knapp som jag hade i min panna! Gick inte alltför bra att stänga av någon klocka alls.
Elias vaknade inte. När jag slår upp ögonen och fattar att det inte finns någon knapp i min panna så är klockan 08:11 !! Panik! Jag ringer dagis och säger att Elias äter frukost hemma, vi kommer senare.
Elias reagerade inte ens på att jag låg breve honom och prata i telefon.
Jag la mig ner och skulle sträcka mig, måste slumrat till igen för nästa gång jag tittade på klockan var hon 09:12 ! Aah, vad händer?! Elias sover aldrig, A-L-D-R-I-G så länge annars! Och nu var vi ännu mer försenade.
Här blev det inget sträckande på kroppen utan upp och hoppa, klämma i Elias frukost och springa till dagis.
Frökens kommentar "Jaså ni har sovit färdigt nu?!"


Har precis ringt alla 200 samtal jag skulle, hoppas nu också att Morastrand gubbarna dyker upp, annars vet jag inte vad jag tar mig till!

Precis "slängt" ut 1300 :- på skolböcker =/ Usch så tråkig utgift!
Men utan böcker är det svårt att läsa :)


Nu ska jag få lite gjort då det gick så mycket som två timmar till spillo!

Ha en bra dag.
Kram Emma


2010-01-11 @ 19:27:51
Blogg: http://thoralvilde.blogimagine.com

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

Thoralvilde
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: