Onsdag

Fullspeckad dag.

För det första ska jag ringa hyresgästföreningen nu så fort de öppnar, det går inte att bo så här kallt och jag tänker definitivt inte betala så hög hyra. Två veckor sen jag anmälde och Morastrand har inte gjort någonting åt detta.

Senare ska jag träffa tjejen jag är kontaktperson till. Vi ska ha en förmiddag på stan!
Sen ska jag till läkaren.
Hämta Elias på dagis.
Fortsätta lite smått på nya projektet ;)


Här kommer ett dåligt resultat på mina nya kökshandtag :)


Innan detta var det såna där tjusiga 70-tals gaderobsknoppar! Yack.

Fyndade lite på Mios rea igår, oj oj vad mycket saker jag hittade och oj oj vad dyrt det är. Men jag lyckades hitta vad jag sökte i alla fall! :)



När jag hämtade Elias på dagis igår såg hela han ut som en tuschpenna! :)




Tänk vad tysta och snälla barn blir av godis? En mycket bra uppfinning (Nej mamma/mormor, jag ger honom inte godis varje dag ;)


Nu är det dags att få lite gjort.

Kram Emma


2010-01-13 @ 13:17:17
Blogg:

candys
2010-01-13 @ 13:19:20
Blogg:

ja du har fullt upp i dag. typiskt,när jag har så tråkigt. jag som ville ta en fika eller nått:) får ta det en annan dag! promenad i dag kanske?

candys
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: