Så där dålig igen.

Har haft fullt upp hela helgen och ursäkta mig för mitt dåliga uppdaterande.
Kan man säga så? :P

Fredag kom Hampus och det blev inte mycket mer än middag och fredagsmys vid bolibompa.

Lördag kom min mamma o pappa hit för att lämna hit min honkatt som jag ska vara kattvakt åt i 3 veckor. Hm, ja alltså Siri som hon heter följde med hem till mina föräldrar en sommar för 1,5 år sen och blev kvar där. Och nu ska föräldrarna alltså få det så lyxigt som att få åka till Thailand i hela 3 veckor. Snacka om att vara sotis.
Dom hade med sig semlor till oss (vaniljbulle till mig!) Och det var mycket uppskattat.


När dom åkte hem tog jag, Elias, Malin och Alfons en timmes promenad. Mycket uppfriskande! :)
Så bestämde vi oss för att laga tacos.
Tacos blev det här hemma och det var sååå gott. Snacka om att jag hade en riktig fuskis dag igår.




Elias o Alfons

Elias chokladmonster och söta Alfons


Imorgon blir träning på gymmet! Har stoppat i mig alldeles för mycket godsaker under lördagen.

Nu ska Elias bara få vakna sen ska vi åka bort till tjejen jag är kontaktperson till (jag måste ge henne ett smeknamn snart) och hennes dotter.



Ha en toppen dag.


Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: