Storm

God morgon på er.

Idag är det snö-storm ute, de har ju visserligen varnats för det, men jag trodde kanske inte riktigt att det skulle bli så här illa.
När jag skulle lämna Elias på dagis i morse kändes det som om det tog en evighet att gå fram och tillbaka fastän det inte är alls speciellt långt. Jag drog ner mössan över ansiktet och på med luvan, såg inte så mycket men det gjorde jag inte annars heller :P

Skulle varit hos frissan idag kl 10 och rakpermanentat håret, men det är strul, alla företag som i vanliga fall tillverkar rakpermanent har slutat tillverka det. Men det verkar lösa sig ändå men min tid är framflyttad till nästa vecka.

Tror Elias börjar bli sjuk igen =/ Han var täppt i näsan när jag väckte honom i morse, men han var pigg och glad. Det var bara 3 barn (med Elias) på dagis idag. Alla sjuka.

Tänkte jag skulle sticka och träna strax, måste bara plugga först och sen känner jag mig fruktansvärt yrslig idag, obehagligt som tusan. Så jag får nog gott vänta ett tag.


Hoppas ni får en bra onsdag och blås inte bort där ute!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: