Tårarna rinner

Tittade på filmen "Click" med Adam Sandler på tv3 ikväll och jag har sett den mer än en gång innan, meen ändå kan jag inte hålla tillbaka tårarna när slutet kommer.
Underbar film, men när ska jag lära mig hur den slutar?! :)


Glömde nämna att jag träffade lilla Marie innan, hon ringde överraskande och berättade att hon var på väg till Mora för att ta tåget till Borlänge. Vi har inte träffats sen 2007 när hon var nere i Ronneby och hälsade på. Och den gången är verkligen oförglömlig. Längesen jag hade så roligt.
Lilla Marie har jag känt sen hon var 12 år och jag 16, då hon kom fram till mig i Borlänge och frågade om jag kunde köpa ut cigaretter till henne *aj aj ;)
Sen dess har ingen kunnat skilja på oss! :)

Klockan är 1:22 och jag har inte gått och lagt mig? Upp klockan 7 i morgon bitti och ut i kylan, tur det inte är så långt till dagis!

Nej gott folk nu ska jag gå och lägga mig på riktigt. Det var bara 2 timmar sen jag egentligen skulle lägga mig =/



Kram och God natt!

Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: