Trött

Idag är jag inte speciellt pigg alls, har sovit dåligt, men sånt får man räkna med ibland . Har loggat in på skolan och småsneglar på vakna med the voice.
Ska ställa mig i duschen och hoppas på att bli lite piggare.

Massa konstigt folk som ringer och skickar sms efter att jag var med i tidningen, folk har även skickat mail på facebook. Please stop it.
Men tycker det är trevligt när grannarna kommer fram till mig ute och berömmer mig, har många på min sida och det känns kul. Väldigt många som kommenterat på tidningens hemsida också.

Nu har min egen insamling börjat, en insamling som ska gå till bensin för en resa till Ronneby. Gud vad jag saknar de stället!
Innan april är slut ska jag definitivt ha varit där på besök.


Gammal bild på älskade Elias.

Japp, duschen va det!


Ha en bra dag.

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: