Tur man har grannar!

Ja, igår gav jag mig in i ett köksprojekt som var 10 gånger svårare än jag tänkt mig.
Emma skulle för första gången hålla i en borrmaskin. Hm.

Skulle borra nya hål i köksluckorna för att sätta dit nya handtag.
Det tog först 2 samtal och ett grannbesök innan jag och Candace fått fast en ny borr.
Första gick så där, men det så ganska bra ut.
Sen var det där här med att mäta och hålla på.
Det hela slutade med tre igen-spacklade hål som var på tok för snea och en väldigt frustrerad och arg Emma som smällde i skåpsluckorna.
Jag gav upp!
Sen finns det ju så pass snälla grannar, såna där karlar som kan allting.
Hans namn är Cribban och nu är han snart färdig med hela köket! :D
Tack!







Nu ska jag se till att vara social och ikväll börjar ett nytt projekt, fast det vet jag redan att jag är bra på ;)


Kram Emma




Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: