Tycka synd om mig dag

Hej hå.
Idag har Emma en tycka synd om mig dag. Ensamhet. Något av det värsta jag vet! Ibland får man stå ut helt enkelt.

Morastrand gubbarna kom fortare än kvickt efter att hyresgästföreningen pratat med dem idag. Dom pillade på några rör i golvet och justerade något på elementen så ja nu känner jag betydlig skillnad. Först tänkte dom inte göra någonting eftersom de tyckte det var okej värme här inne. Jo det är klart, när man kommer utifrån är det givetvis varmare inne och går man omkring med jacka, mössa och arbetsbyxor blir det helt klart några grader varmare.

Nu ska jag se en film som Candace tipsade mig om "My sisters keeper" Säkert en sån där böl-drama-film så att det slutar med att jag tycker ännu mer synd om mig själv för att jag sitter och gråter :P

Imorgon blir det nog att åka till föräldrarna i Dala-Järna! Har inte riktigt bestämt mig än :)


Önskar er alla en skön helg!

Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: