Värme!

YES! :)
I fredags när Morastrand varit här blev det fart på värmen! Idag har vi hela 23 grader inne vilket känns helt underbart :)

Filmen jag tittade på i fredags - My sisters keeper - Är verkligen en jag rekommenderar! Jisses va bra den var och jisses vad jag grät ;P
 


Igår åkte jag och Elias till mamma o pappa i Dala-Järna. Skönt att få komma hemifrån och ännu bättre med lite sällskap! :)
Vi har inte gjort något speciellt, förutom att jag känner mig bortskämd. Skööönt!


Mormor och Elias


Åkte hem idag och efter 45 minuters resa blev det världens snö-storm. Fick mer eller mindre panik där på vägen och ville hem hem hem. Mötte massa bilar och ännu värre - lastbilar. Och det blev mega snö moln, så pass att man skulle se ännu mindre. Men vi kom hem till slut.
Elias var uttråkad när batteriet på datan dog så att han inte kunde se sitt älskade Pippi Långstrump, då fick jag sitta och sjunga "I ett hus i skogens slut" i cirkus en halvtimme, samtidigt som jag skulle försöka se någonting samt hålla mig kvar på vägen. Måttligt roande. Han tyckte i alla fall det :)

Nu blir det bara att ta det lite lugnt och se på tv. Älsklingen somnade för en halvtimme sen.


Hoppas ni haft en toppen helg.
Kram Emma


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: