We like

We like full speckad lördag!

I förmiddags kikade Cribban förbi, han hjälpte mig att skruva upp en hylla och fixa kanaler till mitt gästrum/lekrum. Sen blev det fika för hela slanten :)
Sen körde jag o Elias till Maxi och hämtade ut min kära systersons födelsedagspresent som kommit med posten.
Shit alltså, lillkillen fyller 9 år!!

Efter maxi körde jag, Elias och Alexander till Orsa, jaha då fick man se hur det såg ut där en snabbis också :) Hämtade någon som skulle hem till Tobbe (grannen) på partaj.

Hem och laga middag, så kom en kompis vid namn Jenny förbi och åt med oss. Mycket mycket trevligare att ha sällskap vid middagsbordet :)
Snackade massa skit och åt vienetta glass till efterrätt. Ja jag vet, det är faktiskt lördag idag så jag syndade lite grann.


Nu sitter Elias och tittar på Pingu och käkar lördagsgodis, han gillar inte disneydags, inte jag heller faktiskt.
Ska joina honom nu innan bad och läggis.


Hoppas ni haft en bra dag!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: