Borlänge

Klockan nio i morse åkte jag o Elias till Dala-Järna för att hämta upp mammsen.
Vi åkte vidare mot Borlänge och kupolen! Love that place!

Dagens inhandling:


Om jag gillar randigt? Ja tydligen :P


*Bilstereo
*Rosa Pumps, KÄRLEK!
*Två tröjor till mig
*Tre linnen till Elias
*En tjocktröja till Elias
*En mössa till Elias
*Ett flygplan till Elias
*En nackkrage till Elias att ha i bilen
*Tärningar till bilen (har äntligen hittat de ultimata Emma-tärningarna, mina förra kom bort! :( )
*En cupcake wonderbaum *mm snacka om att den luktar mums mums!

Nu är man alltså aningen fattigare, tur att jag hittat en massa presentkort här hemma som fortfarande inte var utgångna :) Wiho!

Vi kom hem runt fem och hann med en promenad med bästa Candace.
Köpte "depressions glass" Ben and Jerrys! Fast nu kan jag knappast deppa ihop när jag varit på shoppingrunda och dessutom haft världens bästa mormor med mig.


En liten kille som var helt slut efter en hel dag på kupolen köpcentrum!



Hade det ultimata myset med Elias ikväll, bad, lördagsgodis och körslaget. Nu sover han sött som ett lamm!


Soff-mys


Elias gillade mammas nya pumps!


Nu ska jag sätta mig och plugga, sen ska jag titta färdigt på filmen "Precious" som jag började titta på igår!




Hoppas att ni haft en bra lördag!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: