En dag på stan

God kväll!

I morse vaknade jag med svullna halsmandlar, aningen täppt näsa och feber. SUCK.
Min kropp verkar göra allt för att jag ska skippa träningen!!

Jag påbörjade veckans arbete i skolan i morse, detta arbete är inte ett dugg enkelt kan jag meddela.
Sen åkte jag o Mikaela ner till Färnäs för att hon skulle köpa med sig dalahästar till Blekinge :) Sen åkte vi ner på stan och tog en lunch på Mora Kaffestuga (bästa fiket i stan!) ,  var meningen att Mikaela skulle piercat sig också, men studion hade lunch väldigt länge... Kom aldrig någon.
Försökte få Mikaela att köpa en äkta dalamössa (skidmössa), men min övertalningsförmåga var inte stark nog denna gången


Sen letade vi runt hela stan efter en ryssmössa, dessvärre även kallat björnfitta , jo det är faktiskt sant... google is your friend...
Men hittade ingen någonstans. Dåligt av Mora! Hittade en liknande, men den var inte bra nog!



Nu är det "Dating in the dark" lätt ett av mina favoritprogram!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: