Helg Planer

I morgon är det äntligen fredag gott folk! För gud vad man uppskattar det såå mycket mer när man jobbar heltid!
Innan var jag inte så överförtjust i helgerna, eftersom jag är en så otroligt översocial människa och alla ska umgås med sina kära på helgerna :P

Imorgon blir det mys för hela slanten med min älskade son som jag knappt träffar längre.
På lördag ska jag till Borlänge och köpa mig en ny bilstereo och när man ändå där så... ? :)

Tog ett välbehövligt fotbad nu ikväll och jag har använt detta "fotschampo?!" i nåt år och jag kan starkt rekommendera den, helt underbar. Man får verkligen baby-fötter!

Mobilkamera, lika bra som alltid. Scholl Fotbad.



Nu blir det läggdags för mig!

Vissa saker på jobbet packar vi in i plast och det kanske är något allvarligt fel på mig men visst vill man ta en tugga av denna stora plastcirkel? :P Den ser ju ut som en stor rosa sockervadd!


Sov gott allesammen!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: