Jobb!

Idag när jag pratade med min chef på manpower så hade hon en fråga som jag tog som en väldigt god nyhet!
Från och med tisdag eller onsdag nästa vecka ska jag jobba 7:00 - 16:00 på Lager/Orderplock på industrin Wibe. Ska jobba 5 dagar i veckan mars ut, eventuellt längre. :) Det gjorde mig grymt lycklig.
Skolan får jag ägna mig åt kvällar och helger, det fixar jag lätt!

På dagis verkar dom inte lika glada som mig. Ingen av dem verkar vilja jobba.

Nu sitter jag och Elias och tittar på Händige Manny, ska snart gå och bada sen är det läggdags.
Själv är jag också megatrött, men det är tv-kväll idag. "Sveriges värsta bilförare" sen börjar nya dokumentären om Jacksson Family eller va det nu hette.
Har pluggat hela morgonen och förmiddagen - Religion i Vård och Omsorg.
Snälla Rickard hjälpte mig att komma igång, han är min privatlärare! En supersnäll sådan.


Elias matar Nisse



2010-03-11 @ 22:40:13
Blogg: http://liasmamma.blogg.se/

nej dagis e roliga dom:P vi får juh bara ha han där 15 timmar i vecckan nu för att andreas är arbetslös å ej går på sin svetskurs längre men han måste juh änmdå söka jobb heltid. men andreas handledare på AF sa idag att dom lurar oss för vi har rätt å ha han där heltid om vi vill å andreas har fått papper om det på af å har dagis nå synpunkter skulle dom få ringa till andreas gubbe på af. så vi ska prata med dom om någon dag, lias e juh inte där nå mer denna vecka ändå:P hade vart bra om man fått 9-14 igen så en annan hionner plugga oxå för det gör man inte nu när han är det till 11.45 4 dagar i veckan. man hinner bara lämna honom, hem å plocka lite, äta frukost å varva ner å sen e det dags å hämta han igen. dom ska väl vara glada att du fått jobb tycker jag inte sura över att dom får mer å göra, det e deras yrkesval punkt slut. :D

marlene
2010-03-11 @ 20:41:21
Blogg: http://rockfellamama.blogspot.com/

Vilka knasiga fröknar han har Elias.. Och gud vilken söt fis han va när han rockade.. :-)

Sara
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: