Köld skada

Igår körde jag till Johannisholm för att möta upp mina föräldrar, Elias skulle få vara hos dem lördag - söndag.
Tokiga turister efter vägen som offrar sina liv och andras liv för att köra om varenda bil, spelar ingen roll om det är backrön, kurvor eller mötande bilar. Det är så man blir illamående av nervositet!

Jag och Mikaela korkade upp vid 18-tiden efter att ha legat i framstupa sidoläge på soffan hela dagen! Så skönt!
Tanken var att vi skulle komma så tidigt ner till stan som möjligt då jag hört att det annars är omöjligt att komma in på tältet. Vi lyckades inte få någon skjuts förrän klockan blev 22:20, men vi trodde det var lugnt.
Trodde var ordet... Kön kändes som mil, det rörde sig ganska bra den första kvarten, men sen tog det stopp. -15.8 grader ute och efter en halvtimme kände jag inte av många kroppsdelar, man tar ju inte precis på sig skoteroverall när man ska ut och svänga.
Vi gav upp till slut och tänkte att vi går till ett ställe som heter Wasa, lika lång kö där och den rörde sig inte överhuvudtaget. Vi gick till ett annat ställe som heter Brasseriet, stängt! De har tydligen sålt alkohol till minderåriga, väldigt onödigt.
Nu hade det gått en timme och vi var helt genomfrusna så det var inte mycket annat att göra än att åka hem :(
Vi satt här upprörda och besvikna, samma sekund vi bestämde oss för att gå och sova bort denna usla kväll så plingade det på dörren.
Det hela slutade med en trevlig fest fram till 4:30 i morse :)


Jag är alltid så seriös på mina bilder.

När jag kom hem slängde jag på mig två tröjor, två par byxor och min ultra über snygga mössa + en filt!


Så jädrans läckert!


Idag har vi varit helt döda, inte bakfulla, men ungefär samma känsla.
Körde till Leksand och hämtade min älskade son idag på eftermiddagen, sen har vi förtjänat pizza och coca-cola idag!
Inte alls dumt. Det är nog första gången på flera år som jag lyckats klämma en hel pizza.



Imorgon får ni alla hålla tummarna, jag ska på arbetsintervju! :D Jag är så taggad och så nervös och jag vill så innerligt ha detta jobbet!
En förkylning har jag lyckats dra på mig också, hoppas inte att det sabbar morgondagen!


Nu blev det ett lååångt inlägg då jag "missade" att blogga igår.

Hoppas ni haft en fin fin vecka!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: