Påskharen kom till mig med

Min chef kom med ett påskägg till mig idag, snällt va? :)
Alla som inte är anställda av manpower såg lite snopna ut och undrade när deras chef skulle komma med nåt ägg? :P

 
Idag var jag med om min första "arbetsolycka" , tappade en påse på golvet, böjde mig ner och skulle plocka upp den och när jag reste mig slog jag i ryggen i hörnet av en pall. Ja, det gjorde ont, men tänkte att det väl går över. Efter nån minut var jag genom-blöt på ryggen, kände med handen och fick hela handen full i blod. Gick på toaletten och tittade och jag hade blod över hela nedre ryggen, upptäckte att jag slagit bort ett födelsemärke jag hade. Nu har det delvis gått över fast det känns fortfarande ömt :(

Ryggen är rengjord och nu har jag bara ett hål.


Fönster och mobilkamera är ingen bra kombination, fick ialla fall en ny bordsgranne idag. En praktikant :)

Elias har gått från en veckas förkylning till mega hosta, han har sovit en timme och vaknat tre gånger redan. Blir nog att vara hemma från dagis imorgon, men hans far är ändå på väg hit så!

Snart blir det "dating in the dark", så klockrent! Och jag skäms lika mycket varje gång :)

Ha en bra kväll!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: