Söndag

Jag var tillbaka på gymmet i morse och det var välbehövligt och underbart skönt!
3 veckor sen tränade jag måndag -  sen blidde det maginfluensa för min del.
2 veckor sen tränade måndag - tisdag, sen blev Elias jätte sjuk.
1 vecka sen tränade måndag - sen blev jag extremt förkyld. Kunde inte ens prata. Jag öppnade munnen, men det kom inga ljud.

Imorgon blir det gymma igen sen på tisdag börjar jag ju mitt nya jobb som är från 7-16 vilket inte gör det möjligt att träna någon annastans än hemma. :(

Efter träningen åkte vi tre till lekkompaniet för ytterligare träning, men det var mest Hampus (och Elias förstås) som fick motion. :)




Elias somnade som en klubbad säl nu ikväll.

Ska försöka plugga lite nu.
Hoppas att ni haft en wonderful helg


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: