Söndagens Update

Igår var jag på kontaktpersonsuppdrag.
Det var nån utförsäljning av kläder på Mora Parken så vi åkte dit, hittade en hoodie och ett par söta benvärmare!

Elias tyckte det var tråkigt och roade sig med vagnen istället.

Efteråt åkte vi och käkade hamburgare på "Lilla Björn", utanför fanns nåt som Elias har som stort intresse

Plaska i vattenpölar!

Igår kväll började det snöa och det snöar än! :(

Fick min bilstereo inkopplad av min käre svåger igår, snabbt och smidigt gick det, karlar dom kan dom!
Trodde inte det skulle vara så bra ljud i min kära opel, men oj va det poppas nu :D

Elias tar ett provåk.
 

Jag skulle egentligen bara jobbat mars ut på orderplocket på "Wibe", men idag fick jag förlängt. Visst blev jag glad, men nån typ av sorg fanns det inom mig också :P Det är så klart man vill ha ett jobb.
Fick en vecka till först o främst.

Idag hämtade syster J Elias på dagis vid halv två, vilken skillnad det har varit på honom ikväll! Inte alls så ledsen och arg på allting. Han somnade sött vid halv sju tiden.
Bjuden på mat blev jag också! Inte ett dugg dumt att få maten serverat på bordet när man kommer hem helt slutkörd efter jobbet. Wonderful! :D

I morgon kommer nog Pappa Hampus hit, han firar påsk o födelsedag med oss i år.
Men ett riktigt firande av födelsedag för min del blir det nog nästa helg kanske, om det nu finns någon som inte är gravid och kan fira den med mig? :P



Nya tröjan och nya benvärmare, dock inte så snyggt utan skor :P

Nu ska jag plugga as usual.
Ha en bra vecka!
Hate mondays....


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: