Stor omvändning!


I morgon är det äntligen fredag!

Har skett en total omvändning av mitt liv känns det som.

5:45 stiger jag upp
6:30 lämna Elias på dagis
7:00 jobba
16:00 slutar jobbet
16:15 hämta Elias på dagis
16:30 hemma och ska laga mat
17:45 har ätit och diskat undan
18:00 leka och mysa med Elias
18:30 - 19:00 läggdags för Elias
19:30 plocka undan alla leksaker
19:45 plugga
21:30 jag deckar

Elias är jätte trött, stackarn är på dagis 10 timmar, men vad gör man?



Nu är jag i valet och kvalet vilken bransh jag ska välja i sommar. Har fått två jobberbjudanden som verkligen skiljer sig från varann! Kluven is the word!


Här jobbar jag :)


Såna här saker packar jag 1000 - 5000 st i påsar som jag försluter, märker, lägger på pallar och kör bort dem till en "pall-parkering" där en truck hämtar dom och senare en lastbil.
Det är kabelstege tillbehör :P
Kan vara rätt så tröttsamt, men med lönen jag har är det faktiskt värt det :)



Rensade barnkläder i måndags, man skulle inte kunna gissa att jag bara har ett barn. Detta är alltså kläder i storleken 62 till 74
  r
Nu har jag organiserat allting och lagt i banankartonger där jag skrivit storleken på! :) Tog lite mer än 3 timmar *puh!

Nu måste jag fortsätta plugga samtidigt som jag sneglar på Sveriges värsta bilförare!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: