This is my life

Har fastnat för den låten med Anna Bergendahl. Myser i hela kroppen när man hör den!

Feber och sjukt ont i halsen, men idag har jag varit nere på Manpower och skrivit anställningsbevis :D Så kul!
Kunde även bli andra "uppdrag" än bara kökspersonal.

Jag har fått för mig att man glömmer bort lycka under vinterhalvåret, för när solen kikar fram och det blir så varmt att man måste knäppa upp jackan så pirrar det i hela kroppen av lycka! Det är en sån helt obeskrivligt underbar känsla!

I morse klockan 6:00 körde Mikaela tillbaka till södern ;( Jätte tomt och jätte ledsamt! Men vi hoppas båda att det blir en tripp upp väldigt väldigt snart igen.

Nu ska jag titta på min favorit B-serie, "Andra Avenyn" , efter den blir det nog film om jag orkar :)


Någon som sett den? :)


2010-03-10 @ 22:05:05
Blogg:

Håller med dig om vædret baby;)<3

Anonym
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: