Tisdag morgon

God morgon!

Nu ska jag snart gå ut till bussen som ska ta mig ner till stan, ska gå och gymma i vanlig morgon-ordning sen ska jag på kontaktpersonsuppdrag. Vi ska gå och luncha, hoppas på "Vi på hörnet" , den stora favoritrestaurangen om jag får välja!

I eftermiddag kommer Mikaela hit från Ronneby, så himla roligt att äntligen få träffa henne igen!

Elias har inte sovit många timmar i natt, vet inte vad som var fel. Han var inte ledsen eller nåt. När jag kom upp i sovrummet vid tolv tiden i natt så satt han i sin säng, hade tänt taklampan och sjöng "I ett hus i skogens slut" , sen har han legat i mörkret och pratat och jag har vaknat av honom kl 1:00 , kl 2:30 kl 4:00 och sista gången kl 5:38 , fick släpa upp honom ur sängen stackarn. Hade det inte varit just idag när jag ska "jobba" så hade jag inte tvekat en sekund på att vara hemma. Fröknarna på dagis verkade inte jätte förtjusta över att jag lämnade honom så jag känner på mig att dom nog kommer ringa. Må så vara då.

Nu måste jag skynda till bussen.
Ha en toppen tisdag!


2010-03-02 @ 09:40:53
Blogg:

Låter som han tar efter sin mamma tycker jag ;)

Hanna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: