Våren ja, den försvann

I morse blev jag väckt 6:45 av min älskade son. När jag drog upp persiennen såg jag till min stora förvåning att det vräkte ner snö!! Inte var det lite heller, man såg knappt något mellanrum mellan flingorna. Jag kom på mig själv med att ha stått och glott ut i fem minuter med munnen vidöppen.
Det blev en riktig innesittar dag. Har städat och vikt tvätt och gjort såna där bra mamma-sysslor.
Vid tre tiden blev det solsken ute och snöandet upphörde, tack o lov för det har kommit i alla fall 1 dm.
Vi tog vagnen och gick till Willys fram och tillbaka och när vi kom hem blev det bullbak.
Insåg till min stora förvåning att kanelen var slut när jag skulle ha den och det stod en tom burk i kryddhyllan (HAMPUS?!) så det fick bli vanlijbullar istället.


Elias sa "wooaow" men när jag gav honom en bulle blev han skeptisk och sprang iväg, sen när han såg att jag smakade så var det okej och han klämde i sig två bullar! :)

 
  Badmonstret him self!


Nu är jag strax färdig med pluggandet, var tvungen ta en liten paus och klockan är redan läggdags egentligen =/

Dessutom måste jag gå upp en HEL KVART tidigare än vanligt i morgon bitti på grund av den älskade och uppskattade snön som kommit som en skänk från ovan idag! (morr)
Snälla älskade bil, starta i morgon bitti är du söt!

Sov gott!


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: