Varför?

Nu håller jag nog ärligt talat på att spy.
Jag vet inte varför jag gör detta, men jag skyller på att filmen Precious var så pass bra att jag inte hade någon koll på hur god min ben and jerrys glass var eller hur min mage gång på gång skrek "stooopp! snälla?! Hallå jag orkar inte mer?!" Nu är det lite skrap kvar på botten av min glassburk och jag mår illa ! 
Jag sitter nerbäddad i soffan med filt och några lager kläder, jag förberedde mig, för jag vet att jag alltid börjar frysa när jag äter glass. Och ja, nu vill jag inte resa mig ur soffan.
Dessutom blev klockan väldigt mycket, för ni glömmer väl inte att ställa fram klockan

Jag kommer få en sån mega socker kick snart så frågan är om det ens är någon mening att hasa sig upp på övre våningen och bädda ner sig där istället? Jo så får det nog bli, imorgon är en sån där schemalagd dag med massvis att göra!

Sov gott! 

 


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: