Ortoped

Hej hopp i stugan!

Har precis slagit ner röven i soffan efter ett besök hos ortopeden. 6 veckor till ska vi ge mitt hemska knä, om ingen förbättring sker blir det titthålsoperation! Och det hoppas vi så klart inte på!

Ska strax bege mig till praktiken, för er som inte vet det är jag på ett fritidshem/korttidsboende för barn och ungdomar med autism och aspergers syndrom. Halva tiden har gått och jag tycker det är jätte intressant och spännande att få uppleva detta.
Imorgon kommer min lärare på besök, det känns lite halvnervöst men det blir nog bra.

Svininfluensan satte sina spår, är fortfarande trött som om jag skulle festat en vecka i streck och hostan vill inte ge sig i första taget.

Pappa Hampus var i Mora på besök mellan fredag och måndag, vi hittade på massa roliga saker men det har ni förstås redan sett i bilder :)

Det var allt jag hade för idag folk!

Sköt om er.


Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: