Men heej!

Ja, nu kände jag för att blogga helt plötsligt! Mer än ett halvår sen, spännande!

Jag sitter helt enkelt och lyssnar på Vinnie Paz mina vänner, det är minnen för mig och jag blir på bra humör, hoppig och helt enkelt helt speedad! Minnena är bra, minnena är dåliga. Men på nåt konstigt sätt går det ett slags rus i hela kroppen och jag hade kunnat springa en mil på rekordtid (för mig).

Jag har precis kommit hem från Stockholm, bodde på Hotell Globen (Idolhotellet). Jag har varit där på en jobb-relaterad kurs, ytterst intressant, men som den rastlösa människa jag är måste jag erkänna att det var himla jobbigt att sitta och bara lyssna i 6 timmar. Nu har jag åtminstone kommit hem en erfarenhet rikare, det ni :)

Elias har varit hos mormor och morfar och imorgon är det dags att hämta hem honom, jag blir helt stissig och vill aldrig gå och lägga mig när snuffisen inte är hemma. Även om han normalt hade sovit för flera timmar sen är det någonting inom mig som gör mig stressad av att han inte ligger där uppe på sitt rum, och när jag ska titta till honom och stoppa om honom en sista gång så är han inte där. Nej, det är jobbigt faktiskt.

Har börjat på diet, ja igen! Men sommaren har inte direkt varit sund och nyttig. Minuspoäng på det. Gott har det ju förstås varit :)
Första dagarna är ju som vanligt alltid värst, andra dagen satt Elias och grannens barn och käkade pizza tillsammans. Och när jag skulle plocka bort pizza-kartongerna gick jag och önskade att jag hade skägg, långt skägg! Bara för att jag skulle kunna doppa ner mitt långa skägg i pizza-resterna, så att det fastnade, och sen gå iväg och smyg-äta ur mitt skägg när ingen såg! Jag vet, det är sjukt äckligt och normalt hatar jag skägg!

Jag har som sagt inte skrivit på ett halvår, så jag hade kunnat sitta här i timmar och skriva massa saker. Men jag ska spara på detaljerna och försöka komma igång igen! :) Försöka var ordet ... :)

Ha det bäst så länge!



Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: